Programma

Opening

Moderator
Dit is de opening van Emerce Fashion 2025!
Sponsored
English
10:45
-
11:00

Opening

Dit is de opening van Emerce Fashion 2025!
10:45
-
11:00

Het verhaal van United Wardrobe en de verkoop aan Vinted

United Wardrobe - Vinted
Thijs Verheul vertelt het ondernemersverhaal achter United Wardrobe en de overname door Vinted, inmiddels goed voor meer dan 100 miljoen gebruikers en een waardering van 5 miljard euro.
Sponsored
English
11:00
-
11:40

Het verhaal van United Wardrobe en de verkoop aan Vinted

Thijs Verheul vertelt het ondernemersverhaal achter United Wardrobe en de overname door Vinted, inmiddels goed voor meer dan 100 miljoen gebruikers en een waardering van 5 miljard euro.
11:00
-
11:40

Roundtable: De uitdagingen van het Digitale Product Paspoort (DPP)

ING & Modint & TMO
In een circulaire economie volstaat het niet langer om alleen het eindproduct te kennen. Inzicht in samenstelling, herkomst, recyclebaarheid en reparatiemogelijkheden wordt essentieel. Het Digitaal Productpaspoort (DPP) moet dat inzicht mogelijk maken.
Sponsored
English
11:55
-
12:35

Roundtable: De uitdagingen van het Digitale Product Paspoort (DPP)

In een circulaire economie volstaat het niet langer om alleen het eindproduct te kennen. Inzicht in samenstelling, herkomst, recyclebaarheid en reparatiemogelijkheden wordt essentieel. Het Digitaal Productpaspoort (DPP) moet dat inzicht mogelijk maken.
11:55
-
12:35

Roundtable: Otrium: upscalen met AI

Otrium
Otrium heeft de laatste jaren aanzienlijke stappen gezet om zijn bedrijfsmodel schaalbaarder te maken. In het geavanceerde door AI en robots bediende warehouse, is de opslagcapaciteit met 400% verhoogd en de orderverwerking tot 5x versneld tov traditionele methoden.
Sponsored
English
11:55
-
12:35

Roundtable: Otrium: upscalen met AI

Otrium heeft de laatste jaren aanzienlijke stappen gezet om zijn bedrijfsmodel schaalbaarder te maken. In het geavanceerde door AI en robots bediende warehouse, is de opslagcapaciteit met 400% verhoogd en de orderverwerking tot 5x versneld tov traditionele methoden.
11:55
-
12:35

Omoda zet AI stylisten in voor hogere conversie en klanttevredenheid

Omoda x Assem
Het voorbeeld van Omoda, waar onder andere AI-stylisten worden ingezet om de conversie te verhogen, laat goed zien hoe technologie concreet waarde toevoegt. Deze sessie laat zien hoe je technologische innovatie vertaalt naar tastbare resultaten op de winkelvloer én in de klantreis.
Sponsored
English
16:55
-
17:35

Omoda zet AI stylisten in voor hogere conversie en klanttevredenheid

Het voorbeeld van Omoda, waar onder andere AI-stylisten worden ingezet om de conversie te verhogen, laat goed zien hoe technologie concreet waarde toevoegt. Deze sessie laat zien hoe je technologische innovatie vertaalt naar tastbare resultaten op de winkelvloer én in de klantreis.
16:55
-
17:35

Workshop: Hoe blijf je zichtbaar nu AI zoekmachines het zoekgedrag bepalen?

Schrijven voor het brein
AI verandert de manier waarop mensen zoeken en hoe zoekmachines antwoorden geven. Google AI Overviews, Bing Copilot en platforms als Perplexity zetten traditionele zoekresultaten onder druk, terwijl jongeren vaker zoeken via TikTok of YouTube.
Sponsored
English
13:15
-
13:55

Workshop: Hoe blijf je zichtbaar nu AI zoekmachines het zoekgedrag bepalen?

AI verandert de manier waarop mensen zoeken en hoe zoekmachines antwoorden geven. Google AI Overviews, Bing Copilot en platforms als Perplexity zetten traditionele zoekresultaten onder druk, terwijl jongeren vaker zoeken via TikTok of YouTube.
13:15
-
13:55

Workshop: Hoe blijf je zichtbaar nu AI zoekmachines het zoekgedrag bepalen?

Schrijven voor het brein
AI verandert de manier waarop mensen zoeken en hoe zoekmachines antwoorden geven. Google AI Overviews, Bing Copilot en platforms als Perplexity zetten traditionele zoekresultaten onder druk, terwijl jongeren vaker zoeken via TikTok of YouTube.
Sponsored
English
14:10
-
15:45

Workshop: Hoe blijf je zichtbaar nu AI zoekmachines het zoekgedrag bepalen?

AI verandert de manier waarop mensen zoeken en hoe zoekmachines antwoorden geven. Google AI Overviews, Bing Copilot en platforms als Perplexity zetten traditionele zoekresultaten onder druk, terwijl jongeren vaker zoeken via TikTok of YouTube.
14:10
-
15:45

Workshop: Hoe blijf je zichtbaar nu AI zoekmachines het zoekgedrag bepalen?

Schrijven voor het brein
AI verandert de manier waarop mensen zoeken en hoe zoekmachines antwoorden geven. Google AI Overviews, Bing Copilot en platforms als Perplexity zetten traditionele zoekresultaten onder druk, terwijl jongeren vaker zoeken via TikTok of YouTube.
Sponsored
English
15:05
-
15:45

Workshop: Hoe blijf je zichtbaar nu AI zoekmachines het zoekgedrag bepalen?

AI verandert de manier waarop mensen zoeken en hoe zoekmachines antwoorden geven. Google AI Overviews, Bing Copilot en platforms als Perplexity zetten traditionele zoekresultaten onder druk, terwijl jongeren vaker zoeken via TikTok of YouTube.
15:05
-
15:45

Workshop: Repair as a growth channel: the trojan horse of brand loyalty

Mended
Many brands invest heavily in acquiring new customers, but far fewer focus on what happens after the sale. In the competition for loyalty, perks and discounts dominate, yet the real loyalty-defining moment often comes when something breaks.
Sponsored
English
13:15
-
13:55

Workshop: Repair as a growth channel: the trojan horse of brand loyalty

Many brands invest heavily in acquiring new customers, but far fewer focus on what happens after the sale. In the competition for loyalty, perks and discounts dominate, yet the real loyalty-defining moment often comes when something breaks.
13:15
-
13:55

Workshop: Repair as a growth channel: the trojan horse of brand loyalty

Mended
Many brands invest heavily in acquiring new customers, but far fewer focus on what happens after the sale. In the competition for loyalty, perks and discounts dominate, yet the real loyalty-defining moment often comes when something breaks.
Sponsored
English
14:10
-
14:50

Workshop: Repair as a growth channel: the trojan horse of brand loyalty

Many brands invest heavily in acquiring new customers, but far fewer focus on what happens after the sale. In the competition for loyalty, perks and discounts dominate, yet the real loyalty-defining moment often comes when something breaks.
14:10
-
14:50

Workshop: Repair as a growth channel: the trojan horse of brand loyalty

Mended
Many brands invest heavily in acquiring new customers, but far fewer focus on what happens after the sale. In the competition for loyalty, perks and discounts dominate, yet the real loyalty-defining moment often comes when something breaks.
Sponsored
English
15:05
-
15:45

Workshop: Repair as a growth channel: the trojan horse of brand loyalty

Many brands invest heavily in acquiring new customers, but far fewer focus on what happens after the sale. In the competition for loyalty, perks and discounts dominate, yet the real loyalty-defining moment often comes when something breaks.
15:05
-
15:45

Connect: Otrium: upscalen met AI

Otrium
Otrium heeft de laatste jaren aanzienlijke stappen gezet om zijn bedrijfsmodel schaalbaarder te maken. In het geavanceerde door AI en robots bediende warehouse, is de opslagcapaciteit met 400% verhoogd en de orderverwerking tot 5x versneld tov traditionele methoden.
Sponsored
English
13:55
-
14:35

Connect: Otrium: upscalen met AI

Otrium heeft de laatste jaren aanzienlijke stappen gezet om zijn bedrijfsmodel schaalbaarder te maken. In het geavanceerde door AI en robots bediende warehouse, is de opslagcapaciteit met 400% verhoogd en de orderverwerking tot 5x versneld tov traditionele methoden.
13:55
-
14:35

Connect: De uitdagingen van het Digitale Product Paspoort (DPP)

ING & Modint & TMO
In een circulaire economie volstaat het niet langer om alleen het eindproduct te kennen. Inzicht in samenstelling, herkomst, recyclebaarheid en reparatiemogelijkheden wordt essentieel. Het Digitaal Productpaspoort (DPP) moet dat inzicht mogelijk maken.
Sponsored
English
13:55
-
14:35

Connect: De uitdagingen van het Digitale Product Paspoort (DPP)

In een circulaire economie volstaat het niet langer om alleen het eindproduct te kennen. Inzicht in samenstelling, herkomst, recyclebaarheid en reparatiemogelijkheden wordt essentieel. Het Digitaal Productpaspoort (DPP) moet dat inzicht mogelijk maken.
13:55
-
14:35

Connect: Omarm de storm

Norah
Verwacht prikkelende stellingen, scherpe inzichten en vooral veel uitwisseling met het publiek. Want retail groeit niet op spreadsheets alleen het begint met weten wie je klant echt is.
Sponsored
English
14:10
-
14:50

Connect: Omarm de storm

Verwacht prikkelende stellingen, scherpe inzichten en vooral veel uitwisseling met het publiek. Want retail groeit niet op spreadsheets alleen het begint met weten wie je klant echt is.
14:10
-
14:50