Connect: De impact van retour optimalisatie in de fashion
15:05
40 minuten
Presentation
Zaal 24
Voor veel fashion brands zijn retouren een hoofdpijndossier. Ze kosten tijd, geld en energie, en het liefst zie je ze zo min mogelijk. Webshops blijven worstelen met de vraag: hoe beheersen we de retourstroom, zonder de klantbeleving te schaden? Het goede nieuws is: dat kan!
Met een slimme retourstrategie, een doordachte implementatie en de juiste automatisering kun je van retouren juist een strategisch voordeel maken. Niet alleen verlaag je kosten maar je verhoogt ook klanttevredenheid én omzetbehoud.
Hoe dan? Dat laten we je zien, met concrete tips en klantcases.
Koop ticketsMet een slimme retourstrategie, een doordachte implementatie en de juiste automatisering kun je van retouren juist een strategisch voordeel maken. Niet alleen verlaag je kosten maar je verhoogt ook klanttevredenheid én omzetbehoud.
Hoe dan? Dat laten we je zien, met concrete tips en klantcases.
.png)
Jasper Emanuel
Als partnermanager bij Returnless is het Jasper zijn missie om een internationale selectie van partners op te bouwen die hetzelfde doel hebben. Merchants helpen groeien door middel van een goede Returnless-strategie. De partner selectie bestaat uit Agency-, Integration- en Industry-partners.