Sprekers
Dit zijn de eerste sprekers van Emerce Fashion 2025
Deze sessie geeft je meer inzichten in de groeistrategie, innovaties als Vinted Go en Vinted Pay, en hoe schaal en duurzaamheid hand in hand gaan.
In 2025 Google’s search share drops below 50%. Gen Z shifts from finding answers to discovery in a multimodal search world.
Otrium heeft de laatste jaren aanzienlijke stappen gezet om zijn bedrijfsmodel schaalbaarder te maken. In het geavanceerde door AI en robots bediende warehouse, is de opslagcapaciteit met 400% verhoogd en de orderverwerking tot 5x versneld tov traditionele methoden.
Ontdek de kracht van GPT’s en AI. Leer, bouw en ga naar huis met concrete ideeën en tools om direct slimmer te werken in jouw organisatie.
In deze sessie staan de technologische, juridische en organisatorische implicaties van het DPP centraal. Ook is er aandacht voor praktische implementatie, sectoroverschrijdende samenwerking en voorbeelden uit de praktijk.<br>
Ontdek de kracht van GPT’s en AI. Leer, bouw en ga naar huis met concrete ideeën en tools om direct slimmer te werken in jouw organisatie.
Verwacht prikkelende stellingen, scherpe inzichten en vooral veel uitwisseling met het publiek. Want retail groeit niet op spreadsheets alleen het begint met weten wie je klant echt is.
In deze sessie staan de technologische, juridische en organisatorische implicaties van het DPP centraal. Ook is er aandacht voor praktische implementatie, sectoroverschrijdende samenwerking en voorbeelden uit de praktijk.<br>
In deze sessie staan de technologische, juridische en organisatorische implicaties van het DPP centraal. Ook is er aandacht voor praktische implementatie, sectoroverschrijdende samenwerking en voorbeelden uit de praktijk.<br>
Weekendbestellingen zorgen voor dinsdagpiek in bezorging. Hoe kan ‘best day delivery’ klanttevredenheid verhogen én duurzamere levering mogelijk maken
In fashion, authenticity has become the most valued accessory. User-generated content is no longer just about attractive images; it is the engine that builds trust, shapes purchasing decisions, and fosters a community around a brand. Today’s consumers want more than a product display, they want to see real people styling products in real life. Across all touchpoints, from social media feeds to product pages, user-generated content has emerged as a decisive driver of engagement and credibility.
In fashion, timing and brand experience are everything.