Connect: How to boost sustainability and conversion with Best Day Delivery

13:15
40 minuten
Presentation
Zaal 25
Peter-Paul van Oosterhout Wuunder
In fashion, timing and brand experience are everything. Customers expect not only the perfect outfit, but also a delivery that matches their lifestyle and values. By enabling Best Day Delivery, you turn your checkout into a moment of conscious choice and a win-win-win for everyone.

By offering Best Day Delivery, shoppers select a delivery day when couriers are already nearby. The result? Smarter bundling, fewer vans on the road, lower CO₂ emissions, and a much higher chance of first-time delivery success. For your customer: control, reliability and purpose. For your brand: higher check-out conversion rates, less peaks in your service and warehouse operations. And: measurable, sustainability impact.

Join our interactive Connect session to discover how Best Day Delivery can boost conversion, customer happiness and sustainability in fashion.

After this session you know more about:
- How it works in practice
- What operational benefits it brings
- The impact on sustainability and conversion
Koop tickets

Peter-Paul van Oosterhout


Peter-Paul is een ervaren logistics expert met uitgebreide expertise in internationale supply chain management. De laatste jaren richt hij zich op duurzame vraagstukken binnen e-commerce vanaf de checkout tot aan de levering bij de klant. Zijn expertise ligt daarbij in het vinden van win-win oplossingen die tegelijkertijd de operationele efficiëntie verbeteren, de environmental impact reduceren en de customer experience verbeteren.

Peter is binnen Wuunder verantwoordelijk voor GreenChoice, een innovatieve checkout-oplossing die toekomstige leveringen van meerdere klanten binnen dezelfde postcode consolideert en levert op de door consumenten gewenste dag.Hiermee wordt de last mile effectiever, minder busjes in de straat, neemt de klantentevredenheid toe en ontvangt de consument de zending op de afgesproken dag.

Gelijktijdige Sessies