Omoda zet AI stylisten in voor hogere conversie en klanttevredenheid
Presentation
De impact van AI en nieuwe technologie op e-commerce staat volop in de belangstelling, zoals recent ook te zien was tijdens ECL en DML. Het voorbeeld van Omoda, waar onder andere AI-stylisten worden ingezet om de conversie te verhogen, laat goed zien hoe technologie concreet waarde toevoegt. Deze sessie laat zien hoe je technologische innovatie vertaalt naar tastbare resultaten op de winkelvloer én in de klantreis.
Koop tickets
Ewoud Frielink
Als één van de drijvende krachten achter Omoda’s visie, bouwt Ewoud aan een ‘persoonlijke boetiek op schaal’. Met AI‑gestuurde oplossingen zoals een virtuele stylist, geautomatiseerde productdata en gepersonaliseerde shopping journeys, tilt Ewoud de ecommerce‑ervaring naar een hoger niveau.
Ewoud deelt zijn inzichten over het combineren van technologie, data en klantbeleving in een modern retail‑ecosysteem.
Ewoud deelt zijn inzichten over het combineren van technologie, data en klantbeleving in een modern retail‑ecosysteem.